Galeriachemii.pl

Blog z artykułami poradnikowymi
Film biznesowy jako wizytówka Twojej firmy

Filmy biznesowe stanowią obecnie jeden z najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie klientów oraz partnerów biznesowych. Są to materiały video zbliżone do filmów reklamowych, ale ich celem jest zaprezentowanie i promocja firmy oraz jej marki. Takie filmy dla firm są szansą na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, przy znacznie niższych kosztach niż w przypadku reklamy telewizyjnej. Biznesowa produkcja filmowa może opowiadać o tym, jak wygląda praca w firmie, przedstawiać rozwiązania, z jakich korzysta czy zaprezentować nową ofertę. Możliwości jest wiele, a każda z nich sprzyja budowaniu świadomości marki, reklamie, a co za tym idzie – zwiększeniu sprzedaży. Jakie jeszcze korzyści zapewnia film biznesowy dla firmy, jak dzięki niemu możesz promować markę i gdzie właściwie taki film powstaje?

Filmy biznesowe jako popularna forma reklamy firmy

Czy wiesz, jak duże znaczenie dla promocji firmy mają filmy biznesowe? Obecnie takie filmy dla firm są jak wizytówki i stanowią podstawowy element komunikacji marketingowej – tak zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Są krótkie, a mimo to przedstawiają w jasny sposób specyfikę działalności. Dodatkowo, są wygodne dla odbiorcy, a do tego zwiększają szanse witryny, na której są publikowane, na wyświetlanie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google, co przyczynia się do zwiększenia widoczności Twojej firmy w sieci. Dlatego też warto zadbać, aby film biznesowy został przygotowany w profesjonalny sposób. Biznesowa produkcja filmowa może stać się głównym elementem, przez pryzmat którego odbiorca oceni Twoją firmę.

Opowiedz o firmie w materiale wideo i umieść go w Internecie!

Czyli wypromuj firmę i zaoszczędź na reklamie. Film biznesowy dla firmy, który byłby emitowany w telewizji, generowałby dodatkowe opłaty. W tym przypadku koszta rozkładają się na samą produkcję filmu biznesowego oraz na prawo do emisji. A koszt praw do emisji często jest większy niż koszt produkcji. Za zamieszczanie filmów biznesowych w sieci nie trzeba ponosić żadnych opłat. Dodatkowo, materiały video można publikować w wielu miejscach – na przykład na stronie firmowej, na Facebooku czy LinkedInie. Dzięki temu filmy biznesowe w Internecie zwiększają szanse na dotarcie do potencjalnego klienta lub partnera biznesowego.

Cechy dobrego filmu biznesowego

Nie każda produkcja filmowa przyniesie firmie takie same korzyści. Aby tego rodzaje filmy dla firm stanowiły efektywny sposób na promocję, powinny poruszać kwestie istotne dla potencjalnych klientów detalicznych oraz partnerów biznesowych. Dlatego, tworząc film biznesowy, na etapie scenariusza warto zastanowić się, jakie korzyści dla tych grup odbiorców zapewnia Twoja firma. Chcąc pokazać odbiorcom, że Twoja firma to pewny partner w interesach, kompetentny, stabilny, oferujący możliwość długotrwałej i skutecznej współpracy, warto przedstawić w filmie na przykład:

  • osiągnięcia firmy,
  • potencjał,
  • historię,
  • dowód solidności i kwalifikacji,
  • jej opis, a także pracowników.

Warto także zadbać, aby film biznesowy przygotowany dla Twojej firmy zawierał infografiki. Wykres czy timeline to atrakcyjny wizualnie sposób na zobrazowanie informacji. Przedstawione w taki sposób treści zostaną także lepiej zrozumiane i łatwiej zapamiętane przez odbiorców.

Jak i gdzie wyprodukować film biznesowy?

Obawiasz się, że przygotowany biznesowy film dla Twojej firmy nie spełni Twoich oczekiwań lub nie przyniesie zadowalających efektów? Zleć jego produkcję profesjonalistom. Agencja filmowa, realizująca filmy korporacyjne, filmy wizerunkowe oraz inne materiały dla firm doskonale wie, jak przygotować video, z którym zyskasz nowych klientów i partnerów biznesowych. Pamiętając o tym, że film biznesowy to Twoja wizytówka, postaw na agencję, która może pochwalić się efektownymi, a zarazem efektywnymi produkcjami. Sprawdź, jakie filmy biznesowe tworzymy w Filmpoincie.

Filmy biznesowe to jedne z najbardziej lubianych przez odbiorców treści – to właśnie materiały video cieszą się największą klikalnością. Jednak dla zyskania wartościowych  klientów i partnerów niezbędne są wartościowe treści – wybierz profesjonalistów i przekonaj się, jak niewiele potrzeba, żeby zasada “jak Cię widzą, tak Cię piszą” zadziała na Twoją korzyść!